Vad har nu denna sexbarnsmamma fått för sig? Jo, att jag skall springa tjejmilen i spetember och tappa 20 kg på köpet... Jag behöver en morot för att ta tag i mig själv! Jag kommer idag ta en förebild och skriva upp dagens mått. Sen om en månad kommer jag uppdatera siffrorna. Då har jag lite press på mig! Jag trivs inte i min nuvarande kropp. Detta är inte jag. Jag förväntar mig inte att se ut som en 20-åring i kroppen. Det kommer aldrig ske ändå. Jag vill dock se sund och hyfsat vältränad ut,dock inget muskelberg. Tycker inte det är snyggt.
 
Egentligen skulle jag springa vårruset på onsdag. Men så jobbade min man kvällspasset! Så nu har jag ingen som kan ta barnen. Känns skittråkigt! Förra året var jag sjuk. Jag skall tydligen inte få genomföra Vårruset :-(
 
Så ikväll skall jag lägga mig tidigt så jag orkar upp och springa vid kvart i sex.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej